• نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری,  نرم‌افزار CRM

    نرم‌افزار CRM برای بانک‌ها

    بعد از این که جواب کنکور مشخص شد، بار و بنه‌ام را جمع کردم. دانشگاهم با خانه چند صد کیلومتر فاصله داشت. برای اولین بار، حساب بانکی باز کردم. بهتر از این بود که مقدار زیادی پول نقد را (که هزینه‌های یک ترمم بود) با خود حمل کنم. در شهر محل زندگی‌ام فقط دو شعبه‌ی بانک وجود داشت. زمانی که به شعبه‌ی بزرگتر مراجعه کردم، بیش از دویست نفر در صف ایستاده بودند (در آن زمان دستگاه نوبت‌دهی وجود نداشت!). حدود دو ساعت سر پا ایستادم و بعد از کش و قوس فراوان، به متصدی باجه رسیدم. سلامم را جواب نداد. با ترشرویی فرم‌ها را تحویلم داد و گفت باید…

  • CRM
    دسته‌بندی نشده

    در یک اقتصاد جهانی فعالیت میکنیم که به روشهای بیشماری عملیات خرید و فروش و ارتباطات را اجرا میکند

    رقبای ما در همه جا حضور دارند و از آنجا که ورود به بازار با مانعی مواجه نیست، لذا رقابت بسیار شدید شده است.کالاسازی (ساختن محصولی مشابه محصول رقیب) به سرعت چشمگیری در حال افزایش است. مشتریان چه از شما راضی باشند و چه ناراضی، درباره شرکت شما صحبت خواهند کرد. شرکتها و مشاغل امروزه از طریق Twitter، Yelp، Linkedin خود را ارائه میکنند. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، تمامی تعاملات با مشتری را پیگیری و تحلیل مینماید.CRM نرم افزاری است که فعالیتهای مشتری را متمرکز، ساده، امن و  مقیاس پذیر میکند. اما برای شرکت شما چه مزایایی خواهد داشت؟ 1.      چشم انداز کسب و کار CRM میتواند در زمینه…

  • نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
    نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

    مفاهیم اولیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM

    استفاده از تکنیک های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) به کسب و کارها کمک می‌کند تا نسبت به رفتار مشتریان آگاهی یافته و عملیات تجاری را طوری تغییر دهند تا در مسیر خدمت به مشتری قرار گیرند. در واقع نرم افزار CRM به کسب و کارها کمک می‌کند که به ارزش مشتریانشان پی برده و برای بهبود ارتباط با آنها سرمایه گذاری کنند. هرچه شناخت بیشتری از مشتریان خود داشته باشید طبیعتا نسبت به نیازهایشان نیز پاسخگوتر خواهید بود. به طور کلی، بنا به دلایل زیر سازمانها علاقه دارند تا نرم افزار CRM را در مجموعه خود پیاده سازی کنند: همیشه برای کسب بهترین نتایج، نیاز…